Thursday, May 3, 2007

Duitslandreis - Keulen

Onze eerste bestemming was Keulen. Mariëlle en ik hadden juist een fascinerend gesprek, toen er een touristentreintje langsreed...

Stomme Keulenaren!


En dit was nog maar het begin ; In de loop van de dag zijn Iris en ik nog ten huwelijk gevraagd in drie talen;
zijn we aangesproken door een man die een verhaal begon waar we alleen "Dracula" en "morgen" uit konden ontwaren; was er een vent die ons heel trots vertelde dat hij ook een beetje Nederlands kon (wat volgens mij alleen maar het woord "beetje" was, trouwens, maargoed).

En we hadden nog twee dagen te gaan !

4 comments:

Anonymous said...

heey MR;)
je tekeningen zijn prachtig;)
en nou zeggen dat je geen talent hebt.
man.. ik wou dat ik zo kon tekenen..;) met gevoel

ik zie je op school;D

xxx Smmn[a]

Anonymous said...

Sounds like a blast :)

Anonymous said...

WHAHAHAHAHA
/strijk


EMO's xD
i just luf this guy.
so are you an emo?

Anonymous said...

DIE KNAKKER WAS ENG!
(Die ons ten huwelijk vroeg)

Zo, om ook maar 'ns wat te zeggen.