Wednesday, May 2, 2007

Duitslandreis - Dag 1

Afgelopen woensdag t/m vrijdag heb ik een trip naar Duitsland gemaakt, met school.
Met twee klasgenoten werd ik in een gastgezin gedumpt. Maar die mensen zag ik alleen 'sochtends en 'savonds, want er zat een gigantisch programma tussen - we moesten álles zien, in drie dagen . -_-

Ik ben zo iemand, die áltijd wel wat vergeet.
Zelfs al ga ik alleen maar even boodschappen doen, ben ik nog in staat het lijstje/m'n geld/de tas te vergeten. Als het kan, vergeet ik het.
Ik was dus vastberaden niks te vergeten dit keer.
Al m'n kleren vier keer gecheckt, badspullen, nachthemd, ondergoed, etcetera.
Ik had alles!
Maar ik zat nog geen tien minuten in de bus...











Ja, lach maar. Waargebeurd, dus.
Verder had ik overigens wel alles bij me.

More to follow !

11 comments:

Anonymous said...

Muts :P

Anonymous said...

Volgens mij was ze die ook vergeten:)

Anonymous said...

I forgot my MP3 this morning.

oo well, listening to the birds aint that bad.
but i cant stand hearing german people talk ...
oo i just hate them.


german language is only good for swearing.

Anonymous said...

well... anonymous, i am afraid that was a very stupid thing to say here... not liking the german language... Emma is thinking a bit different about that....

uh-oh....

;)

Emma said...

Ha! The bastard is to afraid to leave a name, hm! :P

Anonymous said...

Mooie zwarte snor, Emma! Ook je scheermes vergeten? ;-)

Unknown said...

ok, dan zegt een bikkel t maar die wél z'n naam durft achter te laten;


Duits ZUIGT


daar dan.

Emma said...

Menno! Je had gezegd dat je je opinie zou veranderen !
Je weet wat er nu gaat gebeuren, schatje. *evil grin*

Unknown said...

maarmaarmaar...! Ik had dit al gezegd vóórdat ik dat had beloofd...!:(:((cute :P

Ik vind Duits inene heel leuk en onderhoudend. Estetisch en Poëtisch, zelfs...!

*kuch*

Je weet hoe moeilijk dit voor me is, toch..? Ik krijg zelfs respect voor mezélf hierdoor..!:O

KUS ^^

Emma said...

Huichelaar.

Unknown said...

:O

(cute

X^^